Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

autoreverz jelenti

álmebaj, blocsogás, gyomorforgatókönyv - kis adagokban

Utolsó kommentek

0% gyümölcshús - 100% álhír

2011.03.08. 18:15 autoreverz

Adóügyi kérdéseken töpreng a magyarok 82%-a szex közben

Címkék: magyar szex

ir.jpgCzeizel Endre tanulmánya szerint a nemi együttlétek mentális tematikájának maradék tizennyolc százalékán ismert néhány középület, maga Czeizel doktor, illetve az aktuális szexpartner osztoznak.

Nincs az első tíz között Csonka János találmánya, a porlasztó.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autoreverzjelenti.blog.hu/api/trackback/id/tr892722502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zzenit 2011.03.17. 23:12:05

Khm, asszem ez az ember karburátort találta fel közösbe'. A porlasztó a dieselekre jellemző. Amúgy precox ellen lehet jó egy kis dízelszabályozáson gondolkozni. Van finom diff.egyenlete meg minden ami kell :)

autoreverz 2011.03.18. 06:31:09

@Zzenit: Te, Zzenit, az kábé *ugyanaz*! Ne okoskodjál itt! :)

Egyébként is most regisztráltál tegnap, és összesen ez a két hozzászólásod van eddig ezen a néven, ergo, ismerjük egymást személyesen is :) Majd a hétvégén megbeszéljük :)

Zzenit 2011.03.18. 09:30:17

@autoreverz: Tudod, hogy én már csak ilyen vagyok. Fétisem a pontosság ill. a kiigazítás :) Pontosan emiatt is regisztráltam. Különösen az "elméleteket" szeretem.
süti beállítások módosítása