Nyers kecske- és juhsajtból készített, márkásnak tűnő napszemüvegekkel tévesztette meg vásárlóit a karácsony előtti ajándékozási roham idején az ismert nagyáruház. A gyanútlan vevők többsége csak napokkal később észlelte, hogy átverés történt. P. Gábor, 41, pénzügyi szakember nagyfiának szeretett volna meglepetést szerezni születésnapjára, ám a vége öröm helyett csalódás lett:
- Gyurma az alpesi táborban kezdett először panaszkodni, hogy a lencsék szokatlanul hamar párásodnak. Soha nem volt hazudós gyerek, ezért nem is kételkedtem abban, amit mond. Emlékeztem ugyan a csomagoláson lévő feliratra, amely azt állította, hogy a "termék nem kecske- vagy juhsajtból készült", mégis alaposan megvizsgáltam a szemüveget, és az összeillesztések mentén több helyen is furcsa szagra lettem figyelmes. Mindennek akkor nem tulajdonítottunk még nagyobb jelentőséget. A svájci televízió esti hiradójából értesültünk azután, hogy a sípályákon egyre több helyen találtak szemüveg alakú sajtokat. Innen már logikus volt a megoldás.
Kan Antal, az áruház szóvivője készségesen állt rendelkezésünkre, és számolt be a Vevőszolgálat intézkedéseiről:
- Áruházunk elsődleges célja hogy kedves vevőink bizalmát megőrizze. A panaszolt termékek KERMI-vizsgálatát haladéktalanul kezdeményeztük: a szemüvegeket mind esztétikai, mind minőségi szempontból bevizsgáltatjuk, vásárlóinkat pedig más, kecske- vagy juhsajtból készült termékekkel kárpótoltuk.
Utolsó kommentek