HTML

autoreverz jelenti

álmebaj, blocsogás, gyomorforgatókönyv - kis adagokban

Utolsó kommentek

0% gyümölcshús - 100% álhír

2010.01.12. 14:22 autoreverz

Faipari katalógusnak tettette magát: nem bántotta a medve

Címkék: erdély medve kaland

fogas.jpgCsak villámgyors észjárásának köszönheti életét Csala Marci, a tízéves erdélyi fiúcska, akit csavargás közben egy kiéhezett, óriás barnamedve lepett meg az erdélyi havasokban.

- Amikor észrevettem, hogy a hátam mögött áll, azonnal édesapám mondása jutott eszembe: "Medvék nem olvasnak faipari témában." Ezt kihasználva óvatosan, hogy ne fogjon gyanút, úgy tettem, mintha a Vadon Szava Áruház decemberi prospektusa lennék, és mozdulatlanul vártam ki, míg értem nem jöttek. 

A didergő fiút először a helyszínre érkező vadászok maguk is faipari termékkatalógusnak vélték: a félreértés csak akkor tisztázódott, amikor a hazaúton többen kiváncsian lapozgatni próbálták.

- Szokatlan és elgondolkoztató eset. - foglalta össze a vadászegyesület elnöke a történteket - A medve egész életét a vadonban tölti, a részletek mégsem érdeklik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autoreverzjelenti.blog.hu/api/trackback/id/tr151666440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása