"- Köveken rothadjon az anyátok veséje, ha van ennél puhább pulcsi!.." - harsogott Ralph-Ohne Unterhose, a cég kommunikációs felelősének üdvözlete a új Perwoll-kampány ismertetőjén: "- Lágyít a termékünk, de kemény benne az üzenet! Kicsit frissíteni, kicsit ébresztgetni próbálunk mindenkit!.."
A Perwoll új plakátjain a megszokott bolyhos pulcsikat egycsapásra felváltották az új kampány szöges dzsekijei, szakadt pólói. "Rezsó hegessze a seggedet szénfeketére, ha más öblítőre vetemedsz!" - fenyeget az egyik fotón egy félszemű, tetovált diáklány, miközben barátja az oldakocsis motor alá szorult nyuszit próbálja egy ruhafogassal kipiszkálni, máshol egy elbocsátott hentes egy véres bárddal hóbaglyot simogat és a fülébe azt sziszegi: "Szétlapítlak, te kis takony: Perwoll a tuti!". A családi csomaghoz családias reklám is jár: a plakáton, amely szerint "Orrba vág a puhaság!", ovis kisfiú ügyetlenkedik egy, az arca közepébe gabalyodott ollóval, bomlott édesanyja ezalatt egy kötőtűvel hadonászik feléje és fenyegetően kiáltja: "Mindjárt szemet szúr a különbség!.."
Utolsó kommentek