HTML

autoreverz jelenti

álmebaj, blocsogás, gyomorforgatókönyv - kis adagokban

Utolsó kommentek

0% gyümölcshús - 100% álhír

2011.01.04. 22:43 autoreverz

Az ízelt lábak miatt mondott végül nemet a vőlegény

Címkék: láb ízelt kitin

flower.jpg"Sohasem hittem volna, hogy a szerelem útjába ilyen apróság is állhat!.." - nyilatkozta megrendülten a Blikk mai számában Vér János (25), a vőlegény, aki 24 órával a katasztrófával végződő esküvő után még mindig az események hatása alatt áll - "... a jegyesség négy éve alatt egy szót sem szóltam az állandó kitinszag, a csáprágók vagy az összetett szemek miatt; a hártyás szárnyait még kifejezetten szexinek is tartottam. Bolondul szerelmesek voltunk egymásba, hatalmas terveket szövögettünk. Amikor viszont végül ott álltunk az oltár előtt, és elnéztem, ahogyan potrohos teste a borostás, fekete piszkafalábakon a fehér tűsarkú cipőkben pipiskedve egyensúlyozik, bevallom, elfogott a hányinger és egyszerűen leléptem."

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autoreverzjelenti.blog.hu/api/trackback/id/tr702561335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása