A BKV szűkszavú közleménye szerint az egykocsis szerelvény a Szabadság-hídra befordulva csikorogva leállt, elektromotorjai sátáni hangon felbőgtek, miközben az öreg padlózat tehetetlenül rázkódott, az áramszedőkből a bámészkodó közé kék villámok csapkodtak.
Ezután az egész szerkezet fülsiketítő zajjal közel egy méter magasságba emelkedett, ahol a kocsi belseje színültig bugyogó vérrel telt meg, a falak pedig vakító smaragdszínben, fojtó füstöt eresztve izzottak fel. A szemtanúk szerint a - valamelyest szajhák combjára is emlékeztető - ütközők mindeközben harsogó trombitákká híztak, s belőlük az "A csitári hegyek alatt" visszafelé játszott strófái zendültek fel, majdnem egyszerre.
A kocsi váza eközben fokozatosan balra (!) csavarodni kezdtett, mire hatalmas robajjal kirobbantak az ablakok és a kiömlő többtonnányi vér a pesti hídfőig borította be az úttestet. A helyérezuhanó kocsiszekrény üszkös maradványainak hűtését délután fél hatra fejezte be a tűzoltóság.
Vitézy Dávid (VEKE) szerint az utasokat joggal irritálják az ilyen jellegű üzemzavarok.
Utolsó kommentek